du borde sett hur underbart jag mår



sweet skoldagar are made of er tre typ

inviger kvällen med att säga det typ,
av den enkla anledningen att det är så : >>


idag har det varit seg äckelmåndag, dock med mycket filmkikande,
hämnden för det är å andra sidan att jag måste skriva
filmrecension och trams ;P

lycka med att ha en bror som bara går hemma
är att han i desperation efter nått
att göra typ bakar jämt
och idag när jag kom hem och bara ville dö
så stod det värsta kladdkakan här hemma ((:

sen så kom vi på bara sådär att vi ska byta rum kanske
han ska måla sitt därnere, så kanske jag tar mitt pick&pack
och flyttar ner en trappa.
plus till teveuttag och flyktväg in/ut genom fönstret
minus till att det är litet och svårt som fan och möblera
känns förresten värt att jag kämpade som fan med att måla dethär rummet
typ i somras men lite förnyelse kan väl aldrig vara fel? ;>

dusch > lexalexa > SOVA <3 nuråååå

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0