walk idiot walk


idag vart jag väckt av lisa som tyckte att jag och kattis skulle på second hand. vi fyndade sönder och jag är i det närmaste redo inför haloween nu! kommer bli grymt roligt om allt går fint :>


sen så har jag och lisa legat i den sköna sängen hemma hos kattis hela dagen medans hon lekte bloggdesigner,
tipsar om lisas blogg för prima inspiration!
sen dök lisak upp, hon agerade frisör åt kattis, det blev verkligen sweet :}

de andra var pepp på fest, jag var negativochosminkad_92 typ men vart tillslut pålurad lite smink, hårspray och lånade kläder. vi vandrade bort mot peter, och resten är historia ellernått. min kväll slutade iallafall tidigt, ångrar dock litelite att jag drog, av nån anledning ;> förväntar mig dock detaljerna från mitt sällskap imorn,


nuså blev jag sådära mystrött, jeansen ska bli mjukisbyxor om
typ 1 minut och jag lyssnar på gamla minnen-musik. thats sad :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0