aww


jag har haft såntdära stänga av dator och mobilmoment och haft chill
with myself och badkaret. det var så avslappnande så jag nästan somnade
och för att inte drunkna så gick jag upp . :> så när jag kom upp och luktade
av mammas chokladtvål (som det egentligen är typ dödsstraff på att låna så stfu)
och smorde in mig och luktade ännu godare och såg mig i spegeln och fick
såntdära sällsynt moment där jag bara var helt nöjd med vad jag såg, precis
som jag faktiskt ser ut. fuck foundation och ögonfransböjare. det enda som
betyder nått egentligen är fan att vara hel och ren, en smula kärlek också
och man kan dö lycklig. tänk vad man kommer på bra tankar av badkar . :]

badvattnet spolade nog inte bara ur alla jobbiga tankar ur hjärnan, dom tog med
allt annat med för jag minns knappt vad jag har gjort idag. jag hade iaf världens
stimdag i skolan, kattis lisa och isabelle är mycket bra. :> sen ska vi ju utomlands
också HEH ;P sen hjälpte jag även till att sprida lite kärlek och hjälpte isabelle
att få sitt söta och sura och salta hela vägen till den hon saknar på rhodos. det var
väldigt aww över alltihopa :> jag vill också ha nån och sakna juuuuu

efter skolan drog jag till blge med mamma och eddäää. emelie som kom från falun
som en ängel i mjukisbyxor (och världens snyggaste skinnjacka. jävla ellos ..) och
hjälpte mig med skoletandet. jag fick iaf med mig ett par vita och en mascara hem!

denhära helgen tänker jag göra absolut ingenting. inget som kan vändas imot en osvosvosv HEH

;*

Kommentarer
Postat av: Lisa!

vi i skolan kan ju inte bli bättre!:D och så nu blir det utomlands!:DD vi gillar't!

2008-09-06 @ 00:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0