därför



ifall man är vad man äter så är jag mycket.
för jag äter mycket. jämt och hela tiden tills
jag är spymätt och ändå äter jag mer .
äter man inte mer för man är nervös?
isånnafall måste jag lugna ner mig. flera
flera kilo

igår låg jag i soffan med täcket efter skolan,
otroligt vad jag trvides i min egna lilla värld
med vh1´s typ 80talsklassiker i bakgrunden
och franska som jag äntligen fattade


idag slutade vi tidigt, ingen est. verksamhet
och jag kände hur livslusten rann ur mig när
jag fick veta att det ska dröja en till vecka innan
jag fick leka och vara barnslig igen. så jag
slöasade bort några lediga timmar på att vänta
med isabelle i skolan , kanske med baktanken
och se ..nån. jag vet inte, you tell me

och idag hade vi sista fotbollen, och 94orna
ägde oss. lite pinsamt om man inte hade
viktigare saker att tänka på va

nu ska jag trixa med lite läxor, och imorn
är det skolkort. och jag vill vara fint blond .

och ja, whatever. men jag tycker om . ;<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0