heja


heja våran ålder
det blev typ snefyllans afton för de flesta
(dock inte mig)
och var verkligen inte det roligaste jag har gjort.
film hemma hade faktiskt varit
mera värt.
så nu tänker jag ta det lugnt några helger känns det som,
man vill ju liksom inte förstöra
charmen med det hela ;>

idag vaknade vi iaf hos emelie,
cyklade bort till hennes mormor&morfar och käkade
på en dum cykel
och jag fastnade med foten i hjulet
och nu är det fan rip tygsko. :<

sen så drog vi till stan, kollade
lite på hockeyn
och talade igenom kvällen med lisa och erica
på min trapp ett tag.

nu vill jag bara gå ut med kattis,
huvudet sprängs av allt .

sen så måste jag gå till skolan imorn,
och det suger mest av allt justnu.
fakkit typ


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag håller med, usch hata..

2008-09-22 @ 11:06:44
Postat av: Anonym

woho. kajkajkaj

2008-09-22 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0