maybe i´m amazed


ja, man kan inte direkt missa att jag och pappa är hemma själva i helgen.
jag öppnar kylskåpet, hittar två lådor med "grillskiva", funderar en sekund
och frågar sen pappa om han hade tänkt grilla ikväll eller nått? (skapli grillväder menar jag)
"jag skulle köpa lövbiff, men det fanns ingen. man kan väl steka domdär i stekpannan?"
det kan man säkert göra.
bra att kunna kompromissa iaf Y

idag kan jag ju knappt göra något, jag vaknade för en timme sen kanske
och nu är det kväll igen snart
sen så är ju det ju blondinbella på tv hela kvällen
och det får man ju RAKT inte missa ;O

nu ska jag hoppa in i duschen
sen ska jag vara med emelie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0