sötaste socker ;>


jag
har haft
en trevlig kväll
med lisa söt som socker
caticatt och isabelle
och en katt som hette vincent
som hade ett starkt hat till vatten
pppscchhpscchMEN KATT ;>

vi åt tacos som var gott
och grönsaker och sånhära dipp som var gott
och panacotta (som inte stavas så?) som var gott

så skrämde vi upp oss med historier
och var tvungna att
vänta till efter tolv så vi kunde
åka moppe hem och frysa ihjäl
(inga 15 pensionärer i sikte heller :( )

för att avsluta det hela så
har jag pratat och skrattat
och det smakade också gott!

och nån har typ cuttat internet
så jag inte kan ladda upp bilderrrrr
så jag drar och
sover snart iställe
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL
:>


Kommentarer
Postat av: Lisa

<333333

2008-09-13 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0