sweetest downfall



häy

idag har jag stimmat och gjort slut på ännu en skolvecka
det går fort som fan, vi har väl redan gått fyra veckor ithink?

nu är jag hemma själv, det betyder musikvolym hörselskada
(som dock inte går att få till i mina sugiga högtalare)
och rulltårta i mängder
dock så säger magen ifrån nu
så jag ska spara plats till kvällens äventyr
när jag ska umgås med mina sweetest klassmates
cati och lisa och isabelle ute i vikbyn !
vi ska mysa med tacos och snacka sönder
och vi ska ta oss dit och hem på moppe
;>

tur att det inte är jag som ska köra, det kommer vara väldigt mörkt
så jag hittar nog min plats bakpå med händerna för ögonen !
och så ska jag dricka mjölk till, såklart
jag menar, man tar ju inte åt sig av trackaserier direkt ;)




well, ha ett trevlig fredag !

Kommentarer
Postat av: bella

vackra hanna :)

2008-09-15 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0