hot stuff


http://www.blondinbella.se//2008/september/utkast-ibland-undrar.aspx

jävlar ja, där fick hon faktiskt till något
sämst i världen är att jag behövde känna igen mig på så många punkter
jag ska nog skaffa ett sånthära nytt liv och vara nöjd med mig
imorn kanske !

hah idag har jag haft oavbruten otur typ
jag låste in mina nycklar i skåpet
(fast det kom värsta snälla estetarna och räddade mig, tack!)
bland annat och så har jag
haft stimidrott som var roligt
och så är det ju onsdag = estetisk verksamhet
och åh vad jag älskar det <3
självklart styrde jag och lisa upp situationen
och fixade en trevlig liten teater utan rambo, rocky, blod eller död Y


emelie kom till skolan en stund också
och vi hjälpte lisa hitta present till sin littlesister-yster
sen försvann båda två
och jag vandrade hemåt
och tränade fotboll !
det var kallt så man ville dö mest

och nu tycker jag att tiden bara går för fort
jag vill liksom .. chilla. men det vill ingen annan
verkar det som så allt går bara fort
och snart är det typ jul ;<



och ikväll är det coldplay
och här sitter jag .

nu tänkte jag torka håret, låtsas plugga
franska och sova sen!
:*



Kommentarer
Postat av: katt :>

asssså sööööt =)

2008-09-17 @ 22:17:04
URL: http://katttus.blogg.se/
Postat av: Lisa!

Japp inget blod eller någonting! underbar landsväg;*

Söööööt bild!

2008-09-18 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0