sick


idag är jag hemma och är sjuk.
det är skapligt nice att sova till runt tolv och sen bara glida runt, städa lite
och snart ska jag äta johans korvgryta (eller vad det är, jag fick iallafall intrycket av korv när jag kikade ner)
han har blivit handyman, ingen skola + inget jobb + inget körkort gör nog att man glömmer hur man en gång varit ;)
han bakar iallafall paj typ varje dag. speciellt när elin ska komma hit. det tycker jag är sweet. :)

well, mina tänder rör på sig ass0  ;O;O jag har haft tandställningen i typ 1 månad om några dagar och om jag inte inbillar mig bara (det är faktiskt flera som har hållt med) så har mina framtänder rätat ut sig litelite ;> jag vägrar tro på att jag kommer behöva ha den i 2 år. dom bara ljuger!11

sen var sagan slut
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0