better


idag slapp vi det mesta i skolväg ,
vilket innebar lite samhällskunskap och historia
och så fick vi lyssna i aulan på en indian med en hel del
humor faktiskt . helt okej fredag
dock med typ , responsnivå noll

efter skolan följde lisa made of sugar
med hit, vi fixade oss en plåt med kladdmuffins
och intog soffan tillsammans med gnäll& depression,
våra bästa vänner i alla lägen !

resten av dagen och ikväll ska jag isolera mig hade
jag tänkt , att umgås med nån innebär
att man hamnar överallt, och jag villinte idag vaa

nu ska jag försöka hitta lite ny musik ,
sen ska jag fan installera sims naha

happy friday peolpe!

enjoy kärleken ni som har den också,
ta vara på det du har
och blabllabla




Kommentarer
Postat av: Lisa

VIVIVIVI! <3

2008-09-27 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0