fakkit


idag var det inte ens jobbigt att vara ett stackars skolbarn
började en timme senare, tidig lunch, idrott. vi slapp spanskan
= jag är hemma tidigt typ

nu har jag en viktig grej och göra,
fast för att som vanligt skjuta upp det
så måste jag ägna en dampig timme eller mera
till att försöka förstå bloggdesignen
sen kanske vi ska ut och springa också
och så måste jag .. eh städa !

nu är det höst förresten, tydligaste tecknen
skulle väl vara att det är så satans kallt ute helt plötsligt
men jag tycker om det
är ju rättså bevisat nu att hösten är my place to be.
:>






http://www.youtube.com/watch?v=eXizlmg4Fvo

It's always you and my big dreams








min spegel behöver lite omvårdnad ser jag
och brunutansol har gjort mig skrämmande
lik en sånhära morot vid fötterna
och imorse tog jag den sista
krämen bara för att jävlas med johan
och den var äcklig
så den står fortfarande kvar och
det är anledningen till a million
flugor runt mig kom jag på
och idag fastnade en stol runt mig
när johan skulle göra hämdaktion för
den stulna krämen
och jag fastnade i den
:<<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0