faaakkit


jag kan säga det tills folk förstår : lycka är att kunna roa sig .

liksom , livet suger, kärleken sviker (eller existerar inte) gud hatar oss. jag fattar inte vad kärlek är eller går ut på
längre och jag bryr mig mestadels bara om mig själv och hur jag mår.
livet skrattar mig i ansiktet, så jag skrattar tillbaka.
bigtime. (synd att jag har tandställning, annars skulle jag skratta ännu mera.)
min poäng med allt är att jag är too tired to care, så jag skrattar åt allt.

igår hade jag stim/trött/plugga åt helvete - dag. sen på min kvällspromenad vart jag typ
nästan mördad av en grävling som jag trodde var en tvättbj0ern. det var lite läskigt :<
sen låg jag på min broders rum när jag kom hem och skrattade åt det +
"jag tror inte han är familjens kålrot"
jag ställer inga krav att nån ska fatta heller ;>

idag försov jag mig, slängde upp håret i ett fult diadem, dissade allt vad smink och stilkänsla heter
(mjukis upptill och nertill ftw) och pallrade mig till skolan. härjade med mitt älskade hatbarn
och åt äckligt stekt fläsk i maten.

efter skolan drog jag till mad9, det var rowwli och alldeles för länge sen sist, tror
vi ska fortsätta imorn där vi blev avbrutna? :)

tralalala ! :*

Kommentarer
Postat av: sockersöta!

tar fan åt mig på "älskadehatbarn" ;)haha!:D

2008-09-30 @ 20:12:08
Postat av: Anonym

FAMILJENS KÅLROT <3

2008-09-30 @ 21:40:08
Postat av: MADNIEEEE§

AH VI FORTSÄTTER,. danskvägen klockan 4 K

2008-10-01 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0