fortfarande sickk


jag njuter faktiskt i fulla drag av
att höra av folk på sms/msn som sitter i skolan
och lider medan jag sitter här
och äter paj
skadeglädje är den enda sanna  glädjen ;D

sen om vi ska fortsätta på samma ämne
så grävde mina grannar en stor jävla fyrkant mitt på gräsmattan
i somras så deras spoiled kids skulle
få en pool (större än jag nånsin fick -.-)
som skulle stå rakt.
och nu har dom tagit bort den
och kvar är en stor ful fyrkant.
dock så stör nog den mer mig än dom.
fult är det iallafall
och jag lever på skadeglädjen ;>

jag måste verkligen gå till skolan imorn,
man uppskattar liksom tid framför datorn mera efter en mördande tråkig skoldag Y

nu ska jag läsa igenom lite sidor
om konditon och grejs,
idrottsprov imorn, och jag tackar gud att det är skriftligt .


http://www.youtube.com/watch?v=8Y7WDWP8WMs

my lifte is brilliant, my love is pure
AH, MITT MED!11 :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0