lördag

"killar bara finns och förstör"
det är så vi säger det, när dom inte är som vi vill. och det händer ju med jämna mellanrum, right?

när jag och emelie kom hem från våran promenad igår kväll
så skulle vi chilla en stund, så skulle vi dra och handla bacon
sen, men självklart somnadevi så sött, och runt två på natten
vaknade jag av att jag höll på och kvävas i min tjocka vinterjacka .
var dock väldans skönt och bara ta av den och somna om och
sova typ 8 timmar till :>

jag har inte varit hemma på en lördagkväll på ett tag nu , och jag
fick sånahära när man var liten-flashbacks när det var så fint
dukat med ljus och grejer. sen kom jag på varför jag hatar och
vara hemma på helgerna . happy family, varje dag.
rätt skönt och glida runt i mjukisbyxorna här hemma iaf,





heråååååååååå


Kommentarer
Postat av: sockersöta!

klockren kommentar då!;)

2008-09-27 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0