fail typ


mh, hej. hmmmmmm. näe. jag är fegast i världen och jag hatar det.
sen så förlorade vi matchen och jag vill aldrig mera spela fotboll
senså vill jag bara mysa med nån och se på film efter film efter film
eller bara gå på promenad och snacka , men icke då.
FÖR JAG INTE VÅGAR
byt liv med mig pliiizzz.

dock så stannar inte resten av livet upp bara för att
jag väljer att cutta just idag, vi har fortfarande lika mycket
matteprov imorn som jag måste klara
för det vore ju verkligen trevligt att kunna stoltsera
med att ha fixat matte A iaf. ;>

fredag imorn anyway, och det är alltid bra. jag undrar
vad emelie hade tänkt hitta på då? : >



och där var mina tygskor hela och rena och jag minns precis
hur bra jag mådde där. tidig vår -08 ska kanske tilläggas och
vi tog vårpromenad i vikmanshyttan.
(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0