wiowiow

igår failade jag troligtvis sönder ett matteprov
sen så råkade vi fixa så isabelle missade sin buss, så vi drog och delade på en familjepizza med lisa efter skolan
efter det var jag helt jävla mätt resten av dagen,
ändå vandrade jag upp till dalälven och hjälpte emelie
och käka en kebabtallrik på kvällen,
sen vidare till donken med lisa
där vi förstörde mcdonalds @ hedemoras hela jävla årsbudget
för glassmaskinen gick sönder ;O

sen träffade vi på halva sp2 och det hela
slutade med att vi såg på motorsågsmassakern i hartshornes
källare. hah, fyfan säger jag bara.
emelie och simon fick komma och möta mig, och jag slösade
bort mina sista älskade 1,93 på att ovärt
telefonsamtal för dom gick åt fel håll :<

sen fick vi mera sällskap hos simon, det var mysigt. :>

och bara för jag inte kan svara 
så får jag sms från alla håll, så nu ska
jag ringa viktiga samtal minsann,
sen ikväll blir det fest!

trevlig lördag va : >>>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0