on the table

andra viktigheter:
1. igår åt jag påskbord hos både mormor på dagen, och faster på kvällen. det var överraskande i både mysighet och uttänjningsgräns på min mage. jag fick äntligen mormors efterlängtade (och omtjatade, förlåt)  cykel med mig hem, och på kvällen var jag ........ tadraraammmm ..... överallt och ingenstans! (välanvänt ord när man egentligen inte var nånstans alls)
2. idag övningskörde jag första gången på vägen. allt gick som det borde: jag skrek, mamma slet i ratten.
3. jag kommer inte ihåg hur man är mätt mera, pappas påskbord var fan droppen, och jag vill aldrig mera ha.


veri vårigt, och mormors balkong i mitten, där ska jag sitta i sommar och ha koll på världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0