im close behind

snart ska jag lära mig att det inte går att play on broken strings och att you can’t feel anything that your heart don’t want to feel och allt sånt
snart alltså. typ nästa vecka

den här helgen har jag typ intensiv-umgåtts med lisa. vi har mest beklagat oss över livets orättvisor och ätit saker. vi har även varit där solen varit, och mina kinder svider nog faktiskt litegrannn :D (det kommer säkert nån ful bild på hedins blogg, med tur så fastnade inte ens mina smördreads på bilden)
och igår kväll hittade vi efter lite komplikationer hem till eric, som hade besök och vi pratade och lyssnade på collide. det var mysigt :>

det här har tagit mig typ en timme att skriva.
jag är väldgt .... produktiv idag
imorgon börjar skolan igen, vi ska gå 10 dagar sen är det valborg sen är det sommar
och jag har fått typ fem fräknar på näsan, då är livet okej :]


















Kommentarer
Postat av: Lisa

har man fräknar leker livet :] yeey!

2009-04-20 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0