april

spanjakos i hedemora, för att göra en lång historia kort :


spanjorer väller ur tåget på hedemora station, lördag eftermiddag


spanjorer (dock inte alla) radas snällt upp framför en av hedemoras sevärdigheter



spanjorer samlas hos mig för ett prov på svenskt festande, halva stan släcks dock ner i strömavbrott efter en halvtimme, och vi gör vad vi kan med pianospelande och stearinljus



spanjorer blir därefter sjövilda och snor all sprit, är galna på guitarhero, dansar macarena och letar efter oscar
(som var lite upptagen med att orsaka översvämning på övervåningen)



spanjorer ger sig dagen efter ut på 2,2an på berget. dom är tappra och åker nerför alla backar
(helst tre styckna på rad utan att nån av dom kan stanna)



spanjorer äter för första gången på resan ordentligt, somliga blir så lyckliga av sina hotdogs att de tar egobilder med den. (<3) därefter duschas, bastas och härjas det runt i snön tills ingen orkar mera



spanjorer avslutar kvällen med att inte tycka om akropolis tzatziki, det skrivs hälsningar på svenska flaggan, och eftersom vi inte kan uppfylla deras önskan om att gå ut i hedemoras söndagsnattliv, så slutar det hela på donken
(där jag skrattade upp mitt värsta tandställningsskavsår hittills.)



spanjorer väller på måndag morgon in i tåget igen

.. och den natten kan jag lova att jag sov gott [:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt åt er att strömmen gick....

2009-04-08 @ 10:16:34
Postat av: Anonym

MVH Angelica.

2009-04-08 @ 10:24:04
Postat av: Anonym

swit boi

2009-04-08 @ 16:34:57
Postat av: Anonym

mkt swit boi ååh

2009-04-08 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0