too much is not enough

vad är väl peace and love i juni
det kan ju vara alldeles lerigt, och bråkigt, och svinigt, och alldeles alldeles underbart.......
men vi lever i hårda tider
och jag har fan inte råd nånstans
hejdå peace and love jag kommer 2010 (det låter som 50 år dit typ)

istället ska jag göra matsbo till mitt eget (svårt, när jag kommer vara ensam där)
och bara ligga i gräset och se livet snurra förbi med emelie, dom där dagarna när stan bli öde
gratis som bara sommar i hedemora kan vara. <3

i juni ska jag på (_gratis_) falukalas iallafall. fan vad bra

idag var skolan underbar och hatad av alla.












sliten, med all fokus på titanic
påsklovis


Kommentarer
Postat av: Anonym

hHAHHAHAHA

WILLIAM HUNG - LITTLE DRUMMER BOY!!!!!!!

(L)

2009-04-21 @ 00:54:11
Postat av: Anonym

juni min vän juni

2009-04-21 @ 08:43:42
Postat av: Anonym

JUUUUUUUUUUUUUUNI!

2009-04-21 @ 10:21:38
Postat av: Anonym

haha falukalaset i maj och peace and love i juni tack

2009-04-21 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0