soopaa


vet ni, att jag vet vem som inte kan borsta tänderna ikväll hehhehe.


fan vilken bloggtorka.........
ja
hm
alltså ja
jag tror jag har en skada. fast jag hör msnplinget, och ser det blinka så trycker jag aldrig upp rutorna och ser vad folk skriver. jag måste alltid göra klart det jag håller på med. (typ rensa musik i 6 timmar) därför svarar jag oftast när allt det roliga är över.

där fick ni en äkta sanning.
imorgon ska jag upp och äntligen få sprutfanskapet,
vad som händer sen hänger då inte på mig :>






Kommentarer
Postat av: lal

kaninte vi baka våra satans cookies? :D

2009-04-17 @ 02:06:50
Postat av: Anonym

den låg för högt upp så jag såg inte fanskapet, fick trots allt leta reda på en tandis i en timme, resultatet blev ju trots allt el-taaandis!:D

2009-04-17 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0