viktigt viktigt!!!!!

det är andra april idag, alltså var det första igår, och då ska det ju som bekant drivas med folk till höger och vänster
jag tog ett papper som jag hade ätit apelsin (thank god för issa och hennes fruktförråd i väskan <3) med, och kastade på tobias och förklarade att det var snorpapper, (det var verkligen trovärdigt, helt äckelkladdigt! ) sen glömde jag dock förklara att det var ett aprilskämt, så jag tror han blev lite äcklad kanske ;<

troligen första gången jag lyckats (nästan lyckats) med ett aprilskämt, sucess! :>







spaniens svar på sallad, med näring som räcker ett år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spaniensallad</3

2009-04-02 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0