isolation is very good for me.....

..... men jag har världens envisaste, drygaste, socialaste (!) vän som
inte låter mig sitta i pollyträsket med sims2 hela dagen/kvällen/natten
med en grillad kyckling som mamma köpte innan hon drog för att
försäkra sig om sin enda dotters överlevnad  "MEN SKAFFA ETT LIIIIIV,
VI SKA GÖRA NÅTT KUL IKVÄLL!!!!!!!" damplisa. jag bet till och
med av en nagel (som hon och jag ju kommit överens om att spara ut)
i ren frustration.
"platta håret för i helvete, kommer när jag har ätit." hahhha
morgonrock, neddragen rullgardin och stans fulaste mittbena
är vad hon kommer möta här. kanske ger hon upp då? :D


våldtäktslisa....

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH <333333

2009-08-15 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0