31, tack...!


brunte von rävknä, den bättre halvan av oss alla........ fast nu är idientiteten röjd förstås!
rackarns att vi skulle råka ut för ett sådant klipskt fanskap :o
well, allt det roliga är kort och jag är ensam igen. :> jag måste duscha nu, för imorgon hinns det inte
med såna onödigheter, vi ska åka ut till apelgrå och röra om i lugnet på landet lite,
kylskåpsraider och hoppa från skullen (om det finns en sån dvs, hoppas!) och säkert
nån idiotisk film också, en såndär där blodet sprutar och alla (..) skriker!

idag åt jag, kattilir0 och lisa pizza med anton och en nyhemkommen kanadensare,
fick även återse hedemora innerstad för första gången på en vecka. jag noterade
att dalälven har bytt skylt ovanför disken, annars var allt sig mycket likt :)



haha, och kennys min säger det mesta om bilden..... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0