sjutttn år i stadn


äeh, hemköpsparkeringen två minuter över tolv. VÄRT värt VäÄäÄÄrt lisahonung ;)

natten bjöd även på en visit hos lisak där vi överfölls av "salongsberusad" peter
med raklödder, vill lova att det fortfarande sitter i håret, kladdelikladd :D sen skulle
emelie fraktas hem, och även självaste födelsedagsbarnet felix dök upp för att
se hela sveriges ungdomsfilms-elit
(bara 14 suger som fattades :< ) med oss. =)
alla somnade på det madrasserade golvet till tonerna av cpkinesiskplingplong-
avslappningsmusik, haha övertröttheten tog över, "jag ska fan dygna!"-planerna
fick läggas på hyllan. som vanligt ... ;>

nu ikväll så har kattis plockat i sina datorgrejer i dataväskan of death och slagit
sig ner här i mitt lilla, trånga, stökiga, kvava, snart syrelösa rum
(fönstret får inte vara
öppet för då kommer det sånt där björkgrejs i hennes dator, KÄNNS DOCK SOM JAG
KOMMER PRIORITERA MÖJLIGHETEN ATT ANDAS) hmm ja, vi fixade ett bord
åt henne som står och balanserar i sängen at the moment, men man tager väl vad man
haver? :D när hon kommer tillbaka från tacosätning ska vi väl fortsätta att kommunicera
via msn fastän vi sitter 3 meter från varann, kanske baka chokladbollar? =)


avkläddheten=tillfällig lösning tillsvidare,
tills vi hittar fläkten kanske, fläkten som jag är
ganska säker på att johan har haft sönder. DOH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0