its a wild world

den här dagen (AAAAAAAAAJ SENDRAG, live precis just nu!!!! ;<<<< )
kan omöjligt ha innehållit lika många timmar som en dag vanligtvis gör.
den har varit lång, lång som vägen till emt en het julidag, med ett par fötter
som enda färdmedel! (jag vill ha en repris på det fast i vinterversion, det du emtz!! )

i varje fall, jag har känt mig galet överflödig, fantasilös, viljelös, i vägen.
(syftar på första lektionen då jag och kattis trillade in på bild-induviduellt val,
påbyggnadskurs ???)

känt mig död, avliden, äckligt uttråkad och ohjälpsam
(historielektion, ALLA stenvägrade allt och gäspade och dog. stackars anna :< )
seg, ensam, grinig.
(ett par timmar av slöseri med liv framför dator+film, och tonfisksås, överraskande gott!)
panikig, upprorisk, sprattig, JAGAD, hysterisk
(följde med kattis för en stillsam "sparka på något i ren frustration"-promme framåt senare kvällen, där även hennes cykel skulle hämtas hem :) vi förundrades över och tippade på hur länge den mycket tjysiga lille fontängrejen som ändrar färg i våran nya park får vara ifred, kan den klara veckan ut tro!? :D även så cyklade vi runt och kikade in i fönster (så mycket man nu hinner se när man sitter bakpå, förbisvischat på 3 sek! :o)plötsligt mötte jag läskig gubbes flinande äckelface i flera sekunder i ett fönster nere vid vasa, såg ut som ett spöke och vi panikade :D när vi kommit 500 meter bort åker en bil ut från samma hus, och total panik/hysteri bryter ut :D:D ahah, skrattade och klängde mig fast bakpå när kattis racade mot ica, efter det var varje bil med sånadär extra starka lysen grovt misstänkta!)





nu är jag slut uti minsta nerv,
jag sover för lite, och folk beter sig för lika, skrämmande lika....... jag med kollen :D
antar att allt möts och sprängs i en enda stor känsloexplosion på lördag, nåsfest like crazy,
som uppgjort för konflikter då varenda kotte verkar planera att befinna sig där!
kan bli lite intressant, och mycket roligt :>
http://open.spotify.com/track/6lPcOZbur1eWj1KZ53u52o
"gammal dänga" ;>







rebus!!!




också en trio =)=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0