jag berättar vad som helst



everything is nothing if you got noooooone!
tur jag har flera styckna then :>

helgen har varit..... vild, stormig, känslig, trevlig, ostadig.
i fredags trotsade vi regn och rusk och traskade upp till mr. björklund
på västkusten, där vi pinade oss genom ännu en film som orsakar
falsettskrik och sendrag i nacken varje gång man dyker bakom kudden.
lär mig ALDRIG när man borde fatta att det ska hända nått läskigt... :<

i lördags var det avskedsfest för emmelie, amanda, moa och emma
som ska ut i stora världen och se sig om ett tag. :] det förfestades
hemma här ett tag innan vi rörde oss ut mot nås och en stor onykter
skara. kvällen var väl helt okej trevlig, ("jag heter lina berglund, och
är helt okej snygg."
) men jag åkte till staden townsville rätt tidigt ändå,
för att lyda nån konstig impuls som har en förmåga att dyka upp varje
gång alkohol blandar sig i. antagligen dumt. ÄHÄ... :P söndagen var
må dåligt-dag i högsta grad. på kvällen dök kattis och peter oväntat
upp, vi gjorde tacos för att lindra dåligt-måendet. och nog hjälpte det
allt :]


idag vecklade ännu en skolvecka ut sig framför fötterna på oss. lärarna
har nu helt övergivit, "klart ni är trötta, ni är ju vana vid sommarlov."

allt är seriöst och tvåan gör sitt bästa för att leva upp till ryktet som
det tyngsta året. tur det fortfarande serveras lingonsylt i maten iallfall. :>

helgbilder finns på facebook, jag finns nere i köket. < M A T 3





Kommentarer
Postat av: Lisa

förstår dina söndagar baby;)

AAH, inplus får det vara ibland:D

<333333333333

2009-08-31 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0