ååhåhåhaha

hahahha vilken dag. jag och lisa vaknade med en ovanligt
otillstökad säng, åt mat och trilskades med dampkaninen/sötkaninen
sen hittade vi på massa (o)viktiga ärenden på stan för att ha något att
göra. rotade fram mitt gamla lånekort med bengtsson stavat med s:en
åt fel håll, och lånade böcker :D

mitt uppe i allt rännande på stan ringer edde, ica har ringt och sökt mig.......
hahha jag dog tre gånger om och förstod vad det handlade om.
i början av sommaren tog jag en såndär "vinn godis"-tävlingslapp
på ica när vi skulle hyra film eller vad vi skulle göra. hahha jag skrev
nån tatt-motivering och lämnade in den igen. (och mitt kära sällskap
trackade sönder mig...............) knappt jag vann.
nästan 2000 himmelska gram choklad fick jag och lisa frakta hem
balanserandes på cykeln idag :D

så vi har haft att göra resten av eftermiddagen med kalle blomkvist
skratt-tatt lite thai som variation och choklad i alla dess fomer!
"mm polly va gott
mm polly va gott
mm polly va gott
mm polly va gott
mm polly fan va jag mår illa........."



                                
                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA, jag dör och jag återupp lever och dör igen :D DET VAR SÅ KUL! jag tror ingen har dött sådär på ica! mmmmmmm, polly vad gottt....

2009-08-15 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0