packningsissues/värt att minnas!

jag har slarvat bort min packningsmotivation. :<
jag har lagt sexton trosor på sängen.
sen kommer jag inte längre!
(emelie ska ha två par med sig, "vänder dem ut och in så kan man ha dem 2 dagar till Y ")
<- rulle-07, through the moonsoon och börja nian-funderingar, spectacular! =)

däremot har jag bränt en skiva, som kommer vara sönderspelad och utkastad genom fönstret innan vi kommer till tviksta typ........ mamma gillade den inte när jag provspelade i köket. till och med jag kan medge att you know i want yaaaa kan bli lite tjatig i längden.. fast vad gör det, jag och emt har kommit överens om 19 låtar till, ingen lik den andra :D

yhhyhyhyl, måste börja i nån ände nu, snart kommer säkert emelie färdigpackad och stressar ihjäl mig! vi ska tillaga kycklingsallad (får jag bestämma blir det dock 98% majs, rutin) till imorn, sen bestämma om vi ska sova alls inatt eller inte. hahhaha, "ska fan dygna.."

http://open.spotify.com/track/5rwq6R0Uq0BngM3rdmCeNg
even the wrong words seem to rhyme
aldrig för gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0