wawaw

klar fördel med att inte ha sommarlov mera:
man lägger ner energi på att faktiskt få ut något av varje minut av helgen.

vilket jag väl tycker att jag gjorde. ;> gårdagskvällen började med kattis
på hårda träbänkar framför scenen på hedemora kulturnatt ("kvällen då
hedemora brinner/kokar!!" eller hur de uttryckte det, och visst gjorde det
väl det om man bjöd till lite ;> ) pappa tommy(lee) rockade/spexade sönder på scen
och jag ville med ha en bluesfrälst fader för en kväll...... ;<

det blev många turer och möten under kvällen, vi bevittnade en typisk
"utenatt" i hedemora ur nykter synvinkel med emt och lisa, mycket intressant ;>
slutade med nervarvning hos peter, tills det enda rätta som fanns att göra var
att gå hem, och lisa sov här på madrassen som ligger framme på heltid numera,
gah så göttsött med sovsällskap :]

ska ner och kika om mamma är hemma än, sen är det skolvecka två. och nu
är det som sagt fritt fram för eskil och omålade fransar, sligthly more sophisticated :D

"han har ju sånadär....naturistkläder! :o"


igår åts det även kyckling (cpkyckling som mamma fick skära åt mig......) i gröngräset ute
i sotbo, där farmen spelades in :) barnskrik från tusentals fyrmänningar osv som jag aldrig
sett i hela mitt liv varvades med "men OJ, vad stor du har blivit!" men jag antar att det hör till
när vi inte deltagit på fem-sex år... ;> men fint var det, och alla är så trevliga så :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0