a mind of your own


nu har jag klippt bandet, den lilla tygremsan
som fortfarande höll fast vid sommaren,
men kompis det känns bra nu, jag och sommaren är färdiga med varann nu. :)


den här dagen var så random. inatt hade jag glömt av (=valt att förtränga) att jag skulle åka med mamma till falun imorse för att sen kanske köra tillbaka då hon kanske skulle få droppar i ögat och inte vara speciellt kapabel till att köra hem. alltså blev det en timmes sömn inatt, avlämning av katt för att sedan åka till falun klockan åtta. jag kan inte somna i bilen när den rör sig, det kunde jag inte heller när den står still visade det sig.... :< jag satt och led och trött-hallucinerade en timme innan mamma kom tillbaka (utan droppar i ögat), färden och sömnlösheten var alltså mer eller mindre totalt onödig. men det var väl som det var, mamma skjutsade hem mig innan hon skulle jobba, och jag gick raka vägen upp, gjorde väldigt klart för edde att jag skulle döda honom om han slog på någon form av musik, sen sov jag till eftermiddan! underbart, är fortfarande i nyvaken-mode :D

min rygg flagnar lika mycket som ärmarna på min skinnjacka,
idag åkte emtis upp till sitt faluliv igen, och ikväll...
ikväll kommer elin hem hit till oss :]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0