no place like home!

uppmärksammat:

  • mc'donalds som brukar lyckas med den ena smaksensationen efter den andra, har nu gjort en riktig tabbe: den gamla hederliga älskade välsmakande passar-till-allt-currysåsen är numera utbytt mot nån halvdan rinnig spygul sörja. en milstolpe i mc'donalds historia, en dålig sådan. :<
  • man kan verkligen få min lillebror att kikna av skratt genom att dra kassa, ironiska fan-vad-jag-är-kissnödig-skämt hela vägen från ljungby till okänd plats några mil från örebro.
  • min mobil är odödlig, jag tappade den i havet men den fungerar prima ballerina! =D
  • pulvermos och ica-fiskpinnar kan vara himlen på jorden, om man befinner sig på rätt ställe vid rätt tillfälle!
  • jo, man kan bränna sig fast man är i sverige. jo, man ska smörja in sig första dagen. nej, det hjälper inte att göra det när man redan har bränt sig......... emelie är nog mer än villig att intyga ;)
  • skånes luftfuktighet kan göra magiska saker med ett i vanliga fall ganska så rakt hår!
  • det _går_ att lyssna på samma låtar tills man mår illa av det, jag svär att jag kände kväljningar när min och emelies skiva gick runt för sjuttiofjärde gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0