i taket lyser stjärnorna lite

http://www.youtube.com/watch?v=AUkJkx0vPMo
"love is warm and understanding when you're seventiiiiin"
eller så var det ju visst inte nej

att gå i åttan och gå i tvåan har mycket gemensamt.
1.det suger 2.man är för stor för att
flumma bort alla enkla a-kurser, och för liten för att börja chilla inför studenten. man är
helt enkelt stuck in the middle nånstans mellan yngst och äldst, och det är jag trött
på efter en dag. ;P

hm...m. ska inte loda ner mig första veckan har jag sagt.... det innebär alltså två dagar.
tror jag kommer klara det :D sen är det fritt fram för mjukis och eskil forevAH
imorgon ska vi till borlänge, ska få pengarna att räcka i oändlighet. (eller till jeans och mascara iallafall)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0