annanasjul!?


mitt enda inkasserade julkort detta år, via facebook från emelie. TACK :d jag har
gjort en totalvändning när det gälller inställningen till julkort över internet,
det är fan guds gåva till folket
!1 (speciellt till brevbrävarna och julkortsorterarna),
man slipper stå en halv dag och plocka, tyda omöjlig handstil, gissa var
byar som inte finns på kartan ligger, släpa kartonger, lägga i rätt fack,
höra dåliga postgubbe-skämt och få arm/rygg/hälvärk. var troligen en
utarbetad kortsorterare som kom på internetjulkort från början.. :D
FAST
utan slit på posten skulle jag varken få extra slantar eller <pulver+vattenchoklad3
i automaten, så alltför fröken gnällspik får jag ju icke vara. :]

i samma sekund som jag klämde sista sockerkaksbiten hos mormor
för en timme sen så fick julen officiellt sitt slut.
jag är fylld till bredden
med allt ätbart som tänkas kan, nästa punkt på listan är
att påbörja all choklad som låg under granen i förrgår, känner mig mindre manad
till det just nu. =>
resten av dagen ska spenderas till det jag gör bäst, ingenting med andra ord. :D
inväntar piterrr som väl är ute och virrar runt nånstans, sen vill jag
bara mysa, hoppas han vill delta i min göraingenting-kväll. han är också rätt bra på sånt. =)



hoppas julen har visat sig från sin fina sida för dom flesta
(utom våldtäktsmän och anna anka typ)
det har den för mig!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0