im only dying slowly

ni vet låtar som man känner redan efter första tonerna att
"fan, den här kommer jag gilla" första gången man hör den?
någotsåntsomjagupplevdeinatt.
jackie är rätt för mig, så länge han inte slirar iväg på countryn för mycket,
han har gjort för få för att för många ska få låta sådära. =<
enligt schemat hade vi 6 lektioner idag, dödsdagen. enligt mig hade jag 1+icabesök.
värt. =)


i kept your picture in a frame
i kept your heart out on a chain
but hearts don't belong on chains
and pictures don't belong in frames


imorgon åker jag till leksad, därefter till vikmanshyttan, efter det
till stockholm för att sen besöka åland (medan man fortfarande sover typ,
blir nog ett givande besök:D) för att sen åka till stockholm igen för att sen
återvända till kära hedemora. helgen verkar endast bestå
av att befinna sig, på olika ställen. med min emt. :]
"hemma är där man befinner sig" ??????++plusplusplus

om nån timme ska jag till avesta, luciakonsert.
behöver höra nått fint nu, som fina luciasånger i en kyrka,
ska le och tindra med ögonen allt vad jag orkar. =)


ocksåfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0