ekoskalle 1-0


jag tippar över stolkanten av totalt tröttpåallt-het nu,
jag har suttit vid datorn i typ....en femtedels dygn nu ?!
kan det ens stämma?
IALLFALL, och gjort exakt precis
ingenting, snövirvel ute, jag orkar inte msn, facebook, bloggar,
kolla mobilen som väl ligger och failar gråskärm nånstans
för då fastnar jag bara ännu mera... hahah varför gick jag inte
ut när jag tänkte det. orkar inte,jag hade nog till och med tjänat på det,
ute kan man ivarjefall tänka, luften härinne trycker ihop hela
tankeverksamheten till något litet, formlöst som inte går att
få styrsel pååååååÅåÅåÅhhhh


det hänger istappar från gatlyktan utanför fönstret och jag svär
på att de har blivit flera dm längre medan jag har suttit här.
:D
kati ringde och frågade vafan jag gör, vi skulle ju ut och snöpulsa
när dh visst inte vill vara tisdagars räddande ängel mer (cliffhanger
så åt helvete i tisdags, närapå tårar i ögonenenen) och jag undrar
faktiskt detsamma. dagen gick från överpepp och skrattig och
dryg och pappersflygplanskastande till en seg röra av måsten
som kletar i skallen som tuggumin, typ tre askar, nivet när man
tycker det är så gott så man tar hur många som helst, sen blir
klumpen så stor så man får huvudvärk och mår illa!?! ne, inte jag heller knappt. =)
anne skrattade ju till och med när vi stimmade, måste
fånga ögonblicket och passa på, ta snö från fönsterbrädan och
stoppa i nacken på isabelle, skratta elakt och kasta bak huvudet så där
konstigt jag gör när för mycket skratt måste ut på samma gång. =>

franskaeuglenahasseskitgrejenredovisning, slår som puls i skallen
om och om om omigen
, ändå vet jag knappt hur man öppnar
en bok och tar fram ett tomt randigt papper, ännu mindre hur man
fyller det med något vettigt (ointressant/oaktuellt/jävligtovärt) om
island för 50000miljarder år sen?! nej, nu ska mamma se på
hitlerfilm härinne också för lite omväxling i vardagen, ingen musikKKK k.

kom av mig i den mycket detaljerade beskrivningen
av läget, katte kom hit och gav mig perspektiv på livet
samt hämtade sina högtalare. så känner jag mest
för att tabort precis allt för det är kaosets mest ointressanta kaos
men något ska väl internet fyllas ut med, så det
kan ju få vara kvar. =) med all säkerhet kan jag säga:

behöver fredag



nångång kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallna syster!

2009-12-16 @ 21:54:27
Postat av: Anonym

kallnad! =)

2009-12-25 @ 01:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0