junimorgonsol i borlänge, ska vi ses igen?


vad som får magen att liksom kränga till av både glädjespratt och saknad och nån
knäpp form av sorg:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article6312589.ab


" ....och inget verkade som en bättre idé än att bara finnas till precis just där och då (= "

jag sitter i ett snötäckt vikmanshyttan för tillfället, timmarna sen vi lämnade kyrkan
har känts som minst de tredubbla, och ändå är det ett dygn+några timmar sen bara. :D
hmz, jag har....delat ut reklam på ett snötäckt svedjan, jobbat mera på ett snötäckt
posten, åkt till ett snötäckt vikbyn för julmys (som resulterade i tacomys), blivit
brutalt kidnappad till stan av en snötäckt peter precis när spökhistorieberättandet
skulle dra igång, kanske var det säkrast för sängfriden. =)

ja, och nu har jag som sagt hamnat här, emelie ringde och tyckte jag skulle med
och åka skoter, sagt och gjort, panikigt och bråttom, lenne körde så snällt,
och vips så var jag här. synd då bara att emelie befann sig i bilen på väg
till akuten i samma sekund som jag satte foten innanför dörren här................ haha.
MEN som den survivor hon är så var det visst inte alls blindtarmen eller annat
läskigt som domt trodde, så nu är hon på väg hit igen. :> jag har suttit
här nån timme klädd för att klara av kylan bakpå en skoter=inte okej klädsel
inomhus, börjar bli liiire svettigt. :D men, hon kommer, sen får vi se vad det blir av
med det hela, 1. det är mörkt 2. det är ännu jävla apkallare ute 3. man kan inte åka
på isen ens. alla tre punkterna pekar på en och samma sak:
vi
kommer

!
11
!


jullov klingar annars väldigt fint. =>
(tror jag ska raida kylskåpet nu eheheheh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0