emelie, hon ska skydda mig med en engångsrakhyvel på båtis hon, mot rövare and banditz!


"varför skriker dom sverige för?"
"lif, hanna. lif."

"är jag cp eller skriker dom verkligen henke larsson?"
"dom gör nog faktiskt det, jag tror det :o"
*pojk på raden framför oss runt åttastrecket med blåvit leksandmössa
vänder sig om och förklarar med en blick att min misstanke
 om att vara cp är helt...korrekt.*
:D

"jag tror...vi hittade evert....."

"vad var det för båt vi skulle åka med nu, var det här jävla singoalla?"
hockeystämning är inget annat än bra stämning, min hatkärlek till folkmassor
gjorde sig påmind, emtes pappa bjussade freetickets och transporterade
oss till leksand i bilen med värme i sätena i baksätet med (<3) hahah helt kul. =)


baconmania, nutackNU
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0