en grej som hände engång=>

när jag var liten (..=typ förra året) och aldrig hade sett
på det så trodde jag att project runway hette project run_A_way.
typ projekt springiväg. :D  i mitt huvud handlade programmet alltså
om nån springtävling eller nåt, och det var jag så sjukligt stensäker på att
jag nästan rodnade och skrattade i min ensamhet första gången jag såg det och
förstod hur fel jag hade. :(


bara nått som svischade förbi bakom ögonen när jag satt
och kikade på snö här, finns inget mer lugnande
än gatlyseljus på nysnön här i backen. i do trivs. =)
ljudet av bilar på snö <3


kille i mitten bild 1 och kille till vänster bild 2.
randomkille på båten + cp i dumpad = sammaperson, say no more. :DdD



vi hade det i vanlig ordning tummenupp-bra tillsammans där på birkabåten
(ja lisa jag hade dina kläder, hoppas jag fick det :D)






- stockholm vaknar långsamt och jag är full igeennnn....
-....  va saru!??!?! :D
- inget.....
- JO JO JOOOOO, jag ska säga till peter, JOOO!!!1
- asså. vafan.

sova lite, äta mycket, sakna lite, skratta mest.

i ditt sällskap gör jag bäst i att bara existera! =)
med var ju öfrresten också hela 12 styckna andra,
med koppling till dammarefamiljen på ett eller annat sätt.
nog den släkt i världen som jag skulle tipsa först om
som förslag till adoption om det skulle hända en olycka med min,
kanske inte dom skulle vilja det för jag skrattar alltid för högt
där och deras vägg-i-vägg-med-emelies-vägg är tunn,
men jag skulle vilja det. :><<><>><><>> ihiik

ett ångestobjekt avklarat i samma sekund som sydafrika blev klart,
bara *räknarpåfingrarnaochinserattdomfan interäckertillens* kvar
och jag ska vara gladast i det avlånga landet på torsdag eftermiddag,
imorn ska jag jobba också. :o








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0