the way to keep me on my toes, söndag blir till måndag i all sin glans?


helgen skulle kunna sammanfattas med några få ord,
eller en halvmeter text, eller bara att stort tandställningsleende.
inte vet jag var jag skulle börja om jag hann skriva allt jag ville
kanske med den, en bra start. =)

lika bra att sluta innan jag pladdrar/fladdrar iväg, har ett rätt
stort...utbud av böcker i olika former och fäger som tigger
uppmärksamhet borta i/över hela sängen, bara attt välja ;);)
men, sista veckan innan lovet är väl till för att ge koncentrationsläger-vibbar
antar jag, gör bara njutningen på fredag desto större, då raidar
vi VIKKEBYN för julbak utan en tanke på morgondagen, planerar
att pressa i mig ohälsosamma mängder ischoklad/pepparkaksdeg/
rischoklad/allt vi kan tänkas göra+kanske knäck, tror dock inte
den kommer dra jämt med mr. braces, visar sig väl när man sitter
där med den i handen. :D

skriva duscha skriva skriva skriva läsa kanske sova sen om det finns tid
över, vore ren lyx. ;>

puss, och föräldrapar-of-the-year-nominering till marita och stefan
för dom är så söta och rara och låter mig följa med ut
på vågorna ibland!! <=

"okej, hade jag inte den här frisyren, så vore du idioten vid bordet nu."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0