we could stick around and see this night through

det finns inget mer ångestframkallande än ett helt blankt worddokument. seriöst.

65 minuter senare är worddokumentet fortfarande lika blankt, vitt
och ångestframkallande. lägger till koncentrationsvårigheter
på listan över svinisvaccinbiverkningar
helt på egen hand här tror jag, nått ska
väl allt skyllas på. och det var väl fan vad ont det gör. :[

ah. äeh...näe. nu går jag ut. så långt jag hinner innan jag får "kom hit :D"-sms
som tyder på att katte har anlänt till hemmet ifrån träningen, dh is
the way to go ikväll, borde köpt kilovis med choklad för att komma i rätta
stämningen. mamma mumlade ju dock nått om mjölkköp nyss,
kanske går att..samordna!? ;> en winwinsituation med chokladig utgång. =)
måste ner och tigga skjuts till ica nu med andra ord, och det betyder verkligen NU. wei
ska ta min handikappade arm och försöka få på mig eskil, lyfta armen över
huvudet vore ju ett stort steg i rätt riktning till att börja med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0