dasssshboard



hahahah, ja. jag lär mig picasa.
sen förlorade jag kampen mot spotify, är fast nu :<
idag har jag besökt tandläkaren, härjat runt i bilen vid ishallen och typ
gått igenom två sopsäckar med fula kläder som ska skänkas till bättre behövande
(=erikshjälpen typ, skynda fynda om ni vill ha)
var diverse asfult som jag ärvt men aldrig använt, sånt jag köpt men aldrig använt, samt sånt jag köpt, använt, men inte förstår hur jag tänkte nu i efterhand.
jag hittade faktiskt en klänning som jag tror är från usa som inte ens var ful nånstans, kunde dock inte prova den riktigt för det fanns ingen som kunde dra upp dragkedjan åt mig ;<
men är säkert fin :>

städjobb imorn också, sen hem och dö skulle jag tro
nu ska jag leka runt här lite till, sen sänGi
:]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0