dividera

jag har tre anledningar till att stanna hemma imorn också och förundras över att glamour fortfarande visas på tv, samt att försöka knäcka johans lösen på datorn (det rimmar på bi, och jag ska fan ta det) 
de lyder utan vidare omsvep:
matteprov, redovisning, och dem lilla, lilla haken att jag fortfarande inte är frisk.

de är egentligen rätt klena
om man ska jämföra med min anledning att faktiskt gå till skolan:
det är spagetti och köttfärssås !

med andra ord, syns i skolan ;)





det här är på tal om inget mina bilder från ett sömnlöst juni08
när jag satt vid datorn till fem för att sedan sitta
i fönstret ännu längre och vänta på början av resten av livet typ!
var kanske inte det mest givande jag gjort <:
glömt och begravet  med förhoppning om en bättring till sommaren som kommer!


OCH,  toppen på tårtan med allt jag ville ha sagt:
tiger lous album is my head still on
puss och kram skumbanan & lyssna or die!
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0