sell it out

igår var jag och emelie på kupolen för att uppleva lite materiell lycka.
jag är nu diverse hundralappar fattigare, men den dära inre friden man känner på kvällen när man sitter och klipper bort prislappar hejvilt är bättre än mycket! (och jag har egentligen fortfarande inget och ha på mig, fattar inte hur det gick till)

det var alla hjärtans dag också, dagen då affärerna tjänar alldeles för mycket på våran hetsshopping av underkläder och fula nallar (mest använda argumentet bland flickor utan någon att fira med) och jag var mest nöjd över att inte jag behövde rusa runt i panik och trilla nerför rulltrappan i jakten på "den perfekta, personliga presenten". well, kändes bra. :>

idag vaknade jag tidigt, insåg att jag såg ut som helvete i håret, drog upp luvan och kilade ut på promme. med mp3n i högsta hugg gick jag först runt hela västkusten, sen svängde jag lite spontant (det ordet börjar bli utnött btw) ut på brunnsjön och följde strömmen som åkte skidor/spark/skridskor runt värsta banan där.

man tänkte bra, jag klurade ut att det är enbart synd om barn som växer upp i en grå skokartong med femton våningar i nån ful stockholmsförort som aldrig blev utsläpade på en sjö med för mycket kläder och korvgrillning. mänskliga rättigheter (iallafall starkt rekomenderat) med svensk vinter : D

och ja hm hmm ja. duscha > följa med mamma och vara stöttande innebandyfamilj




pusshejDÅ typ :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0