brunnsea

jag är helt slut i hela kroppen.
jag tror jag fått en överdos av frisk luft och skratt
efter tidigt skolslut hamnade jag på golvet rotandes genom åratal av kläder, (seriöst, vissa med senaste användingsdatum april -04 typ) jag skulle förenkla livet och slängde ut allt som aldrig används. blev slutligen rätt tomt :<

sen dök amanda upp, följt av kattis, vi hamnade somehow ute i friska luften, där två av oss bar hedemora hockey-mössor med största stolthet. :D vi åkte nerför backen, amanda kraschade i soptunnor. vi åkte vidare till brunnsjön, amanda kraschade igen (och det skulle verkligen blivit ett klipp på youtubenivå, fan att kameran dog).

slutligen var vi på isen, på banan där, kattis snörade på skridskor, jag och amanda skötte sparkarna. och nog tog vi oss runt ett varv. som sagt: överdos på frisk luft, och jag har skrattat så tårarna rann




<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0