nothing but the truth

jag blev utmanad av lisahedinovich, vilket betyder att jag ska berätta 7 sanningar.

1. jag är hypokondriker i light-version, vissa dagar är jag garanterat döende i både det ena och det andra, medan jag nästa dag skrattar åt det.

2. jag har haft tandställning sedan augusti, men får fortfarande höra "oj, har du fått tandställning?" av folk som ser mig varje dag

3. jag failde totalt en vinter när jag var 9 eller nått, jag trillade genom brunnsjönisen och skulle säkert dött om jag inte varit smidig nog att ta mig upp och traska hem.

4. jag har antingen obefintliga tårkanaler, eller så är jag typ känslokall, jag gråter i vilket fall ytterst sällan. kan även passa att tala om att jag aldrig nånsin gråtit på fyllan ;)

5. när jag var liten ramlade jag ner från en repstege och fick in en tagg i armen, att jag fick ett plåster istället för att åka och sy resulterade i ett fult ärr på överarmen som oftast misstas för att jättelikt myggbett.

6. jag började sminka mig (och bry mig om vad jag såg i spegeln i övrigt) när jag gick i åttan

7. jag ärvde pappas yttre och mammas inre, kombinerat med negergener från båda vilket ger en helvetes brunbränna på somrarna

och jag utmanar amandah theh pandahh typ, och den som vill :>




Kommentarer
Postat av: katt

Hehehe hanna "dom skulle bort så vi hann inte åka och sy. jag fick ett plåster istället"



hahahahaha :D

2009-02-15 @ 22:16:18
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0