poohoo

jag fick hem min fotobeställning idag, mestadels med sommarbilder. och jo, världen blir bra mycket vackrare i lite solsken. nu ska jag slänga ihop något på sista estetfrågorna, sen kika igenom korten en gång till innan jag somnar. MYSMYSS fina minnen :]

(och jag överdrev som vanligt, filmens handling vägdes faktiskt upp av att huvudrollsinnehavaren var wannabe-enrique iglesias. väldigt ögonvänligt! och ja hm, vintern är närmare slutet nu än i december. OCH issa ska låna ut en plattång till mig imorn<3)

sen åker vi till spanien 21 mars. jag kommer åka dit som 16 och komma tillbaks som 17. blir säkert cp med passet då så jag fastnar i tullen och blir avrättad på flygplatsen. skulle vara konstigt :(
ska i vilket fall nog börja ta kontakt med min spanjorska snart, hoppas hon kan engelska.







(som skulle publicerats igår, woho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0