killing a boy

ordet arlanda måste ju vara det vackraste i världen
det typ rullar av tungan som vatten rinner av kakao och tankarna förs till taxfree med toffifee staplade upp till taket och ändlösa rulltrappor. man skulle verkligen bo på arlanda en dag !

idag började jag, joel och issa på våran feministplansch också, kan bli seriöst :D
sen tänkte jag gnälla på att mitt liv är rutin, men kanalcp5 har brutit allt som kallas rutiner. det är fan gilmore girls 16:10 istället för oth. JAG DÖR :<

och ja, hm ja hmmm. jag rotade i alla lådor och skrymslen, och nog hittade jag helgens "outfit". synd att det är anpassat för typ size dagisbarn though. men jag blir nog fin :P

och amanda, var är du? :(

melody club by the wayeheh <3

Kommentarer
Postat av: christina

märkte också det där med gilmore girls :<<

fin blogg btw

2009-02-05 @ 20:41:42
Postat av: cH R I s Ti na ?

märkte också jävla gilmore girls

cpfinblogg btw

2009-02-05 @ 20:42:35
Postat av: katt

jag tackar christina så hemskt mycket för komplimangen! :D

2009-02-05 @ 21:17:23
URL: http://katttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0