go gadget

tur att jag har vänner
tur att everything is something if you got someone
tur att jag har someone
fan för att vara ensam
tur att jag inte är ensam


min kväll/natt har har spenderats med lisa, kattus och amanda.h
jag trror bestämt att vi alla har en liten crush på våra vänner
fan vad bra det är med såna <       3 3 3







tihitihi
jag är inte så lättlurad som du tror.
puss och hej
(nu ska jag göra ett fult collage innan jag sover, rolitrolit)



                                              fult collage : skolavslutning08edition.
                                         
en av det årets finaste dagar skulle jag tro :}

Kommentarer
Postat av: Anonym

söti petri :D:D

2009-02-25 @ 12:39:24
Postat av: joelbror

reakollage!

2009-02-25 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0